فیلم گیتار هیرو

وقتی شنیدیم ازروی The SIMS دارند فیلم سینمایی تولید می کنند دیگربرایمان عجیب نبوت که یک کارگردان معروف سینما بردارد بگوید می خواهم از روی گیتار هیرو فیلم سینمایی بسازم! کسی اگر بخواهد می تواند از N+ هم فیلم سینمایی بسازد چه برسد به گیتارهیرو. جمله بالا را ‏از قول پرت واتنر گفتیم که یک کارگردان با سابقه است و نام او راباساعت شلوغی و ایکس من 3 شنیده ایم. 
ایشان در مصاحبه ای گفته اند : "من واقعا دوست دارم یک فیلم از رری گیتار هیروبسازم،البته اگراکتیویژن به من اجازه این کار را ‏بدهد . در حال حاضر من سعی می کنم که آن ها را برای چنین چیزی راضی کنم. فیلم گیتارهیرومی تواند در مورد پسری دریک شهرکوچک باشد که آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره راک را ‏در سر دارد و در یک مسابقه گیتار هیرو بر نده می شود!" امیدواریم آقای وانتر نتوانند سران اکتویژن را ‏راضی کنند تا این فیلم درپیت را بسازد . هم چنین به ایشان توصیه می کنیم قسمت 13‏از سری یازدهم سریال ساوت پارک را ببینند و بفهمند اگر بخواهی داستانی با تم گیتار هیرو بنویسی باید چه جوری باشد که حداقل طرفداران بازی ازآن حال کنند!

منبع:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد