کد تقلب Wii

A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
کاربران گرامی برای در یافت کد تقلب و یا سیو ویا ترینر هر بازی فقط کافی است طبق نام بازی حرف مورد نظر را انتخاب نموده ودر لیست جدیدی که برای شما باز می شود بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر نام بازی مورد نظر در لیست نبود به # مراجعه کنید و اگر در آنجا نیز پیدا نکردید حتما در قسمت نظرات نام بازی خود را قرار دهید.

سریال نامبر ها کجا هستند؟

ادامه بازی استاکرکهClear Sky نام دارد قرار بود 5 سپتامبر(23 شهریور)به بازار بیاید اما توزیع کننده ها مجبور شده اند تمام نسخه های این بازی را ‏از مفازه ها جمع آوری و تاریخ انتشار را ده روز عقب بیاندازند . این موضوع علاوه بر این که بسیاری ازطرفداران بازی(ازجمله مجید خودمان) را به شدت ناراحت کرد ، ضرر مالی زیادی هم به Deep Silver( تهیه کننده)وارد کرد . مشکل عقب افتادن بازی این بوده که شرکت توزیع کننده به دلایل فنی نتوانسته سریال نامبرهای هربازی را ‏دربسته آن چاپ کند :این مشکل حتی دامن کسانی را ‏که می خواستند استاکررا از استیم دانلود کنند گرفته است وهمه باید تا 15 ‏سپتامبر صبر کنند . کاش یک دانه ازآن بسته ها پس فرستاده نمی شد تا حد ا قل می توانستیم به موقع استاکر بازی کنیم. ما که سریال نامبرواین چیزها حالی مان نمی شود .

منبع:

اسپور، بالای 25 ‏سال!

این بازی اسپور واقعا چیست؟ هنوز کسی نتوانسته جوابی برای این سوال پیدا کند و با همین دلیل همه منتظر هستند تا نسخه نهایی را ببینند . اما با عرضه شدن ادیتور موجودات اسپورد یک اتفاق جالب و غیرمنتظره در سایت ثبت موجودات آن افتاده است. بسیاری از کاربرهای منحرف شروع به طراحی موجودات بی ادبی کرده اند که داد الکترونیک آرتز را درآورده است. الکترونیک آرتر گفته از این به بعد هر گونه بی ادبی را مجازات خواهد کرد و نخواهد گذاشت هر کسی هرچیزی را ‏که دوست دارد دراسپورطراحی کند . ویل وایت در مورد این پدیده تعجب نکرده و گفت که وقتی چنین چیزی برای خلق موجودات غیرقابل تصور به دست بازی کننده ها بدهی حتما چنین نتایجی را هم خواهد داشت. اما نکته این جاست که موجودات خلق شده در اسپور با توجه به خصوصیات فیزیکی شان می توانند به بقا ادامه بدهند. 
‏باید ببینیم با وجود این چیزها اسپور چه درجه بندی سنی ای می گیرد.اگرالکترونیک آرتزنتواند جلوی محتوای غیرا خلاقی درست شده توسط کاربرها را بگیرد حتما اسپور را جزو بازی های بالای 18 ‏سال خواهیم دید که این موضوع به شدت روی فروش بازی تاثیر خواهد گذاشت. با توجه به راه افتادن سیستم درجه بندی داخلی ییش بینی می کنیم اسپور در ایران درجه بالای 25 ‏سال را ‏بگیرد . شایعات می گویند اولین بازی ای که این درجه را گرفته هاف لایف 2 بوده است! 

منبع: